Як заробити на кризі - 9 вдалих прикладів

Так завжди! Поки одні втрачають гроші, другі їх заробляють. Втім, не обов'язково заробляти за рахунок фінансових втрат інших. Досить просто вдало зіграти на психології людей, які в такі часи намагаються на всьому зекономити і, як завжди, це у них виходить не зовсім вдало.

У даній статті ми покажемо 9 яскравих прикладів того, як можна заробити гроші навіть під час кризової ситуації.

Наведемо 9 подібних прикладів

1. В часи кризи гроші втрачають свою купівельну спроможність, а весь інвестиційний світ шукає свіжі і вигідні ідеї, абстрагуючись від ринку цінних паперів. У 2009 році в Європі з'явився новий вид інвестування, в якому всім бажаючим пропонувалося вкладати свої гроші в перспективних дівчат і хлопців, що працюють в модельних агентствах. Для цього була створена компанія Beauty Holding, через яку всі бажаючі могли вкластися у світ моди (мінімальний розмір вкладу становив 1 долар). Інвестиції використовувалися для придбання одягу, макіяжу, участі у модних показах і т.і. До речі, багато інвесторів в результаті таких вкладень дуже добре заробили, так як деякі моделі за рахунок них вибудували свою блискучу кар'єру і повернули інвестиції з дивідендами.

2. Не солодко в кризові часи «бюджетникам», яким максимально урізують фінансування. Що придумав вчитель з математики з американського міста Сан-Дієго для того, щоб вижила його рідна школа? Він почав здавати під рекламу всі вільні місця на підручниках для дітей (під рекламу іграшок, солодощів, одягу тощо), чим повністю забезпечив матеріально-технічну базу та навчальний процес.

3. Підприємці з міста Львів відзначилися вдалою ідеєю, у важкі часи відкривши кафе «Антикризова кнайпа». Потужна рекламна акція, вдалий інтер'єр кафе, офіціанти, переодягнені в збанкрутілих банкірів і бізнесменів, можливість зробити прямо в кафе оптові запаси на зиму у вигляді домашньої консервації, макаронів, пшона та гречки зробили з львівського кафе одне з найпопулярніших місць у місті, залучаючи як місцевих жителів, так і туристів. У підсумку, поки інші кафе і ресторани закривалися, ідея, що вчасно прийшла, дозволила не просто триматися на плаву, але й дуже добре заробити.

4. В російському Новосибірську в кризові часи придумали цікаву послугу - розміщення реклами на собаках. Послуга «Promo-Dog» стала користуватися гарним попитом, так як виявилося, що милі собачки з рекламними табличками і яскравими фарбами на шерсті викликали інтерес і розчулення у всіх пішоходів. В даному випадку нестандартний підхід був з лишком нагороджений, оскільки виграли не тільки організатори проекту, а й власники собак, які здавали в оренду «рекламне місце» на своїх вихованцях.

5. Ви помічали, що якщо дати людині щось на час покористуватися, то дуже важко це повернути назад? Компанія Renault застосувала таку ідею в кризовий час, трохи «поглибивши» тест-драйв, віддаючи потенційним клієнтам машини на вихідні з повним баком бензину. Таким чином пропонуючи всім бажаючим відчути себе повноцінним господарем речі. Що в результаті? На тлі скорочення продажів у конкурентів, продажі Renault значно виросли!

6. Hyundai Motors America в кризові 2008 - 2012 роки практикувала програму «Страховка від безробіття», згідно якої пропонувала всім покупцям автомобіля в кредит можливість повернути машину протягом першого року після його придбання назад без шкоди для кредитної історії, якщо власник не зі своєї вини втратив роботу . Як правило, криза «живе» насамперед, у нас в голові і не так вже й часто в такі часи людей масово скорочують. За розрахунками Hyundai Motors America, компанія в кінцевому підсумку повинна була залишатися в позитивному балансі. Так і сталося. На тлі істотного скорочення американського авторинку, Hyundai виглядав досить бадьоро, повністю зберігши зайнятий ним сегмент.

7. Підприємець  з Англії Дейв Меки в кризові часи і затишшя на ринку нерухомості продав свій будинок вартістю в 675 000 фунтів наступним чином. Він запропонував усім бажаючим придбати у нього лотерейний квиток за 50 фунтів. В якості виграшу він обіцяв подарувати свій будинок. Коли набралася достатня кількість бажаючих - близько 14 000 чоловік, він розіграв лотерею і дійсно подарував будинок переможцю, при цьому заробивши близько 700 000 фунтів стерлінгів.

8. Щоб оплачувати свої розкішні будинки, багаті американці в кризові часи здавали їх в оренду для проведення вечірок, весіль та інших урочистостей, а також зйомок фільмів, кліпів і просто всім бажаючим, хто хотів відчути себе багатим за невелику суму. Таким чином, поки інші були змушені прощатися зі своїми розкішними віллами, інші, переступивши через свою гордість, залишилися при своїх будинках.

9. Іпотечна криза в Сполучених Штатах «вигнала» на вулиці багатьох власників житла, придбаного в борг. Сім'я з Америки вирішила встигнути продати свою багатокімнатну квартиру і влаштувала рекламну акцію - розмістила в її вікнах манекени по типу танцюристів стриптизу, чим викликала інтерес ЗМІ і великої кількості людей. Звичайно, протягом тижня вони знайшли бажаючих придбати «популярну» квартиру за необхідною для виплати іпотеки ціною.

Важкі умови змушують людей «включати мізки», що ще раз підтверджує те, що світ вдалих ідей невичерпний, просто потрібна мотивація.