Ікона стилю та якості – бренд Фреда Перрі

Сорочки поло, куртки, взуття та багато інших речей, давно стали головними атрибутами хлопців із трибун, пабів, турнірів єдиноборств. Це одяг, який вже кілька десятиліть має величезний попит саме в субкультурі пасіонаріїв.

Йдеться про бренд Фреда Перрі (Fred Perry), який давно вже став символом фанатського стилю бунтарської молоді та синонімом якості спортивного одягу.

Кожен рік колекція оновлюється новими цікавими моделями зі збереженням його унікального стилю. Для людей, які цінують модний одяг, активну життєву позицію і нарешті, спорт, fred perry каталог в онлайн магазині дає можливість ознайомитися з оригінальною продукцією фірми та вибрати саме свою модель.

У чому полягає феномен Фреда Перрі?

Багато спортсменів показують не лише блискучі результати у спорті, але й проявляють себе як талановиті винахідники та бізнесмени. Саме такою людиною був Фред Перрі – чемпіон світу з тенісу та багаторазовий переможець різних чемпіонатів США та Великобританії. Історію його бренду можна просто описати як подорож від спортивного одягу до вуличного.

каталог Fred Perry

У дев'ятнадцять років Фред Перрі став чемпіоном з тенісу та тричі поспіль виграв Вімблдон. На змаганнях він прославився своїм вбивчим ударом праворуч та тим, що був добре одягненим гравцем на майданчику й за її межами.

Але тенісисту не подобалися зелені сорочки у стилі мілітарі, які тоді носили гравці Вімблдону: тому він вирішив пошити для них білі сорочки-поло – перший крок на шляху до майбутнього модного бренду.

Наприкінці 1940-х років Фред Перрі придумав тканинну пов'язку на зап'ястя, що мала великий успіх у Великій Британії, тому що вбирала піт та не давала ракетці вислизати з руки. Завдяки такому нехитрому винаходу відразу вирішилися проблеми величезної кількості спортсменів по всьому світу.

Зрозумівши, що на імені тенісиста та його винаході можна зробити чимало грошей, його приятель (теж спортсмен) Тіббі Вегнер запропонував розпочати випуск стрічок від поту під брендом Fred Perry. Так була зареєстрована легендарна фірма.

Fred Perry

А у 1950-х роках після кропіткої роботи над дизайном Фред випустив своє перше поло, яке було розроблене з урахуванням тенісу.

Спортсмени цю продукцію розбирали миттєво, оскільки її крій забезпечував зручність занять спортом, а завдяки дизайну фігура набувала стильного та стрункого вигляду. Спочатку сорочка-поло від Fred Perry була доступна тільки в білому кольорі, але незабаром з'явилася в кількох кольорах.

Фред Перрі не очікував, що його модель стане частиною британської (і не тільки) історії моди та культури, продаватиметься у величезних кількостях протягом наступних десятиліть, а її легендарний логотип у вигляді символу перемоги – лаврового вінка, стане відомою у всьому світі візитною карткою бренду.

Ще однією унікальною властивістю продукції Fred Perry є те, що цей одяг добре сидить на людях практично будь-якої комплекції. Як цього вдалося досягти Фреду - загадка. Проте факт залишається фактом.

Зараз бренд Fred Perry зберігає чистоту та простоту дизайну. Крім того, фірма співпрацює з іншими брендами та художниками для створення унікальних колекцій, що мають величезний попит у аматорів моди та спорту по всьому світу.

Його фірма продає широкий асортимент повсякденного модного одягу, таких як:

  • взуття,
  • куртки,
  • футболки,
  • спортивні сумки,
  • бейсболокі та інше.

Крім того, бренд відомий різними аксуссуарами, що потрібні для одягу.